Форум » Универсальная GSM сигнализация OKO-1W » виснет прибор » Ответить

виснет прибор

zorro: Здравствуйте, подскажите причину "виснет" прибор, операторы SIM1-Kyivstar, SIM2-MTS. Прибор установлен в машине иногда замечаю нет дозвона при постановке\снятии, причем когда это заметил пытаюсь на него позвонить абонент недоступен и по одному и по другому номеру. Через некоторое время 1,2 часа приходит SMS что абонент появился в сети и связь восстанавливается. Если теряется связь у одного оператора, почему не переходит на другого? Ситуация повторяется уже 4 раз

Ответов - 38, стр: 1 2 3 All

Boby: zorro похоже, что это проблема скорей всего из-за "старения" внутреннего акума в око-1 (особенно проявляется при морозе). надо прибор к нам - глянем на него, там уже давно мы модернизируем цепь заряда акума и питания ядра прибора. Сделаем.

zorro: как его к вам отправить? адрес, служба отправки?

Boby: zorro отправте мыло на sale@oko.tm с текстом о необходимости ремонта прибора, и откуда он будет. Вам ответят - скорей всего автолюксом, и получателя укажут.


petrovitch: вчора ввечері у мене теж завіс прибор, цілий день сигналка працювала нормально, коли на вечір спробував поставити на охорону вияснилось що номер МТС позамережею, переключення сигналки на другу сімку київстара не сталося, тобто два номера у мене позамережею. Внутрішній акумулятор в сигналці видалено і перепрошито прошивкою V_6.0 (без внутрішнього акумулятора). Раніш, коли стояв акумулятор такого не було ні разу, сигналку експлуатую з 2009 року

petrovitch: був сьогодні в гаражі, добрався до сигналки, усі лампочки погашені, нінащо не реагує. пробував натиснути на rezet сигналка запустилась, усе запрацювало, дав запит на команду "статус" - годинник і дата не збилися. Через 5 хвилин прибор знову завіс, знову запустив через rezet, поки що працює. Якщо буде глючити і далі, спробую переключити на другу сімку і подивитись на його роботу. Чесно кажучи такий глюк сигналки насторожує. питання до спеціалістів - що це було і як з таким боротися?

Boby: petrovitch якщо реагувало на кнопку, то нічого не зависло. лампочки можуть бути погашені, коли е внутрішній акум и нема зовнішнього живлення для економії внутрішнього акума. що означае "нінащо не реагуе"? при дзвінку на прилад, що відбувається? у вас прилад з внутрішнім акумом, чи без (переробляли ми його)? якщо з внутрішнім, то є сенс його нам вислати, ми в ньому видаляемо внутрішній акум, переробляємо схему живлення і заливаемо останню прошивку 6.0 для роботи без акума. з приладом з внутрішнім акумом внаслідок його старіння можуть бути проблеми у вигляді періодичноі відстуності звязку з ним напротязі деякого часу

petrovitch: я ж усе написав чуть вище: акумулятора внутрішнього нема, сигналка перепрошита на версію V_6.0 при дзвінку на номер сигналки, каже що позамережею, сама сигналка на другу сімку не переключається, тобто дві сімки сигналки сповіщає що вони позамережею після ранішнього запуску через rezet, сигналка працює нормально, глюків більше не замічено, не хотілося б щоб таке повторилося знову

Boby: petrovitch ясно. скільки разів періодично моргае лівий свтлодіод (зелений) коли прилад в мережі? один, два чи три? один - нормальний рівень гсм, два - середній, три - низький. від чого живиться прилад?

petrovitch: скільки блимає світлодіод я якось не звернув уваги. Але другий раз, коли стався збій сигналки, я пробував встановити на охорону сигналку саме біля самого ж автомобіля. Дзвонив з МТС на МТС. Ще пригадую, що коли в друге глюканула сигналка, то зелений світлодіод горів не моргаючи і в цей час були недоступними два номера сигналки. Живиться прилад від автомобільного акумулятора. Раніш, коли був внутрішній акумулятр, токого глюку не було. Випаяв внутрішній акумулятор і перепрошив сигналку десь місяць тому, глюки появилися вперше. Тепер от. вже сутки відсилаю час від часу СМС щоб сигналка передзвонювала мені - працює нормально, безе збоїв. Що це тоді було, ХЗ?

Boby: petrovitch крім викусування акума, також внутрішне живлення зробили 4В, замість 5В? перерізали вказану дорожку та впаяли вказану перемичку?

petrovitch: ось тут http://oko.forum24.ru/?1-8-0-00000025-000-0-0-1339603853 13 червня чього року я уточнював деякі питання по цьому поводу. На даний час СМС каже що зовнішній акумулятор має напругу 12,8 В (бреше на +0,4В), а внутрішній 4,3В (так як і було з акумулятором)

Boby: petrovitch пидбрехувати може на 5 выдсоткив - це нормально. а тестер що показував на внутрышньому живленны?

petrovitch: так я в курсі, читав на форумі щодо похибки показів напруги на автомобільному акумуляторі. А, на внутрішньому тестер показував 4,12В. Сигналка поки що працює нормально, без всіляких збоїв

petrovitch: 2 дні назад знову повторився вищезгаданий глюк: позамежею обидві СІМки. Запустив прибор через кнопочку резет, усе запрацювало. Сьогодні виявив ще один глюк. Вночі прибор переключився з СІМ_1 МТС на СІМ_2 КИЇВСТАР, при спробі зняти автівку з сигналізації дзвінком від "господаря" не получилось - йде звичайний виклик і ОКО його не збиває, відповідно і не реагує на дзвінок. Спробував передзвонити з іншого телефону (теж занесений в ОКО), також йде виклик і ОКО його не збиває. Відправив на ОКО СМСку щоб переключити СІМки, ОКО команду сприйняло і виконало, надалі постановка і зняття з охорони дзвінком працювали без глюків. переключив ОКО знову на СІМ_2, спробував поставити/зняти з охорони - усе працює. На прошивці 5,7 таких глюків не було

Boby: petrovitch схоже на те, що в 6.0 (для роботы без внутрішнього акума) при незрозумілих обставинах виникає глюк :-( виловити його буде важкувато. якщо є можливість чи бажання, то може спробуєте поки на одній сім-ці поюзати (в лівий слот поставити), може зможемо звузити коло пошуку глюка, особливо якщо з однією сімкою не буде такого повторюватися. хоча не виключено, шо може бути і апаратна проблема (наприклад, ненадійний контакт між портом проца та гсм-модуля, раз він в мережі, але не реагує на звінок), яка могла виникнути внаслідок механічний дій при переробленні приладу.



полная версия страницы