Форум » Универсальная GSM сигнализация OKO-1W » пропадає 0 на дев-1 » Ответить

пропадає 0 на дев-1

orest: Доброго дня. Маю проблемку з DEV 1 на око-1w. Пристрій включений, як надбудова над ПКП інтегра. Живиться з інтегри. І постійно в режимі охр-он. Вихід дев-1 управляє постановкою/зняттям охорони інтегри. На протязі 6 місяців все було Ок., а буквально вчора, почав з періодичністю раз в 5-10хв., при постійному дев-1-он, на цьому виході короткочасно пропадає нуль і тут же відновлюється, що призводить до постановки на охорону ПКП. Око-1w резетував - не допомогло. Як боротися з цією пульсацією?

Ответов - 26, стр: 1 2 All

petrovitch: по другій частині свого питання знайшов відповідь, дякую. А що порекомендуєте з цим: питання по поводу цього ж виходу DEV1. Даний вихід видає 50мА, мені потрібно 100-150мА. Чи можна в середині корпуса навісним монтажем приліпити транзистор щоб збільшити ток на виході? Якщо так, то чи немогли б ви підкинути схемку такої доробки прибора?

Boby: ссилка на форум як видалити акум http://oko.forum24.ru/?1-8-0-00000025-000-0-0-1323195051 на пошту выдправив фотку http://oko.plys.kiev.ua/oko-1w.htm скачати архів "Версія 5.8" там буде всередині 6.0 для роботи без акума. на вихід що в инструкціі пишеться 50мА можна навантажувати до 150мА. правда можливо прийдеться вам закоротит струмообмежуючий резистор 10 ом, що стоіть прямо на виході.

petrovitch: Boby пишет: а вихід що в инструкціі пишеться 50мА можна навантажувати до 150мА. правда можливо прийдеться вам закоротит струмообмежуючий резистор 10 ом, що стоіть прямо на виході. тепер зрозуміло. Але є ще декілька уточнень, а може для надійності краще і транзистор замінити на більш потужний? На який? де той резистор стоїть? Я так розумію між колектором вихідного транзистора і виходу №8? Я пробував під'єднувати автомобільне релє, при активації входу DEV1 релє спрацьовує, але через 5 сек відключається


Boby: petrovitch пишет: тепер зрозуміло. Але є ще декілька уточнень, а може для надійності краще і транзистор замінити на більш потужний? На який? де той резистор стоїть? Я так розумію між колектором вихідного транзистора і виходу №8? Я пробував під'єднувати автомобільне релє, при активації входу DEV1 релє спрацьовує, але через 5 сек відключається я так розумію, що ви око-1 використовуете в автомобільному режимі і хочете додатково управляти деяким пристроем (бо для реле блокування е спеціальний вихід)? транзистор там стоіть ВС846 він цілком тяне автореле (такі транзистори стояли в око-е), але можливо дійсно треба закоротити струмообмежуючий резистор 10 Ом, бо із-за нього якор реле не тримаеться. Він знаходиться між колектором та клемою 8 розїему. сам резистор та транзистор знаходять рядом біля клеми 8 - там легко це бачити. міняти його можна и на більш потужніший польовий наприклад IRLM2803 , але при цьому існуючий резистор на 10 кОм між базою та емітером існуючого ВС846 треба поміняти на 100 ... 470 кОм

petrovitch: *PRIVAT*

petrovitch: добрався до сигналки. Знайшов цей резистор, закоротив проводочком і всеодно релє не працює. Пробував під'єднувати меньш потужне релє на 40 мА - спрацьовує. Всетаки потрібно буде замінювати транзистор

Boby: petrovitch в мене є підозра, що заміна на більш потужніший транзистор не дасть ефекту. я детальніше розглянув схему і бачу, що там справа в тім, що струм бази обмежений резистором Р51 номіналом 10кОм. тобто ящо скажімо коефіцієнт підсилення біполярного транзистора скажімо 100, то він зможе забеспечити в колекторі максимальний струм близько 100*4В/10кОм=40мА. а якщо коефіцієнт підсилення 200, то будет 80мА. тобто можна підібрати такий же біполярний транзистор, але з дещо більшим коефіцієнтом підсилення, або можна зменшити номінал резистору Р51 скажімо до 4.7кОм, або замість біполярного поставити польовий транзистор наприклад IRLM2803, але резистор Р51 зробити номіналом 1кОм.

petrovitch: тобто в першу чергу щоб менш перепаювати можна як варіант спробувати поставити перемичку на резистор 10 Ом що між колектором та виходом №8, та змінити опір резистора Р51 на 3,6-4,7 кОм.?

Boby: petrovitch пишет: тобто в першу чергу щоб менш перепаювати можна як варіант спробувати поставити перемичку на резистор 10 Ом що між колектором та виходом №8, та змінити опір резистора Р51 на 3,6-4,7 кОм.? саме так. спроможність струму у колекторі транзистора збільшиться десь на 40-50%. прозвоніть базу транзистора с цим резистором для однозначного його знаходження на платі.

petrovitch: Замінив резистор Р51 з 10 кОм на 4,7 кОма, струмообмежуючий резистор 10 Ом не закорочував. Автомобільне релє спрацьовує нормально, цілі досягнуто. Дякую за пораду.

Boby: petrovitch ясно. тобто було обмеження струму в базі, що не давало змогу розкачати струм в колекторі.



полная версия страницы