Форум » GSM автосигнализация OKO-AVTO » Що мені не зрозуміло, не подобається чи не влаштовує. » Ответить

Що мені не зрозуміло, не подобається чи не влаштовує.

AVL: Всім привіт! Купив я два девайси, бо маю клієнта на монтаж. Думав, зараз годинку -другу почитаю-потикаю і розберуся, але не все так просто :) По-перше, трохи побігав по місті і по знайомих поки знайшов картку памяті 128 мб, для запису треків. Купив новий номер ДІДЖУС, зняв ПІН, поповнив на 40 грн, зробив тестовий платний дзвінок і вставив картку в ОКО. Девайс в приміщенні, то ЖПС сигналу нема, а рівень ЖСМ - 2 блими. Подзвонив на ОКО, дав команду *8 і отримав СМС зі звітом. Зареєструвався на ВЕБ-сервісі ОКО, ввів серійник та пароль від мого девайсу і весь в нетерпінні став очікувати даних на сторінці. Їх небуло, а сторінка перевантажується дуже довго. Я мав справу з деякими іншими ВЕБ-сервісами, то там перемальовувалось значно швидше. Так-як даних не було, то сів читати мануал знов. Отож, документація, на російській мові, а - я українець і пристрій українського виробництва, то можна було б зробити доку на трьох мовах - укр, англ, рос, якщо орієнтуємося на всесвітній ринок збуту. Сторінки в документаціїї не пронумеровані і я потратив дві хвилини, щоб пронумерувати. Дрібниця на перший погляд, але коли починаєш розбиратися з чимось невідомим, то воно незручно. Почитав я доку і зрозумів що ЖПРС треба включити 123468. Відіслав відповідне СМС, але відповіді про звіт не прийшло. Виявляється ОКО було по-за мережею. Я зняв і знову подав живлення - ситуація не помінялася. ОКО ожило тільки після повного ресету через внутрішню кнопку. Внутрішня кнопка та світлодіод також заслуговують уваги, оскільки не різібравши корпусу ОКО - неможливо ні натиснути ні бачити, що відбувається. Чому в корпусі нема отворів для РЕСЕТУ та СВІТЛОДІОДА? Дрібниця, але неприємна. Отож, ресетнув я пристрій і почав знову розбиратися. Ще не вспів нічого запрограмувати, як пристрій знов втратив мережу. Таке відбувалося три рази. Четвертий раз рекордний - девайс працює вже порядка двох годин. Також в докуменації написано, що поміняти прошивку можна на ВЕБ-сервісі ( я хочу прошивку ТРЕКЕР), а як то зробити не пишуть, і на ВЕБ-сервісі я такого не знайшов :( ВЕБ сервіс також мені не зрозумілий, оскільки там "галочки" треба (чи не треба) ставити про оплату, також "галочку" можна поставити в іншій закладці, коло назви мого ОКА (а для чого воно там є - невідомо). Також, як виявилося, що для того, щоб побачити ОКО в онлайн недостатньо зайти на відповідну сторінку "ГОЛОВНА", а треба ще й вручну задати період. А який період, якщо це ВЖЕ і ВЖЕ я хочу бачити, без ніякого періоду. Поки-що налаштувати девайс для відображення даних на ГОЛОВНА мені не вдалося, до-речі. Але я буду старатися і надіюся на позитивний результат, бо я дзвонив в офіс ОКО і мені обіцяли допомогти. Можливо, і девайс мені попався бракований, то всяке буває, я не розраховую на ідеальні речі в житті, бо їх не існує. Також здивувало мене відсутність запобіжника на дроті живлення ОКО, ніби ж по ГОСТу він мав-би бути. Також насмішила процедура ВИКЛЮЧЕННЯ ПРИСТРОЮ. Цитую документацію : "Нажать кратковременно на кнопку и отключить питание". Це, значить, треба розібрати пів машини, щоб добратися до ОКО, відкрутити 4-ри саморізи і натиснути на кнопку. Сміх та сльози, одним словом. Перепрошую, якщо я когось образив чи невірно щось зрозумів. Я тільки починаю розбиратися з ОКО і, ймовірно, помиляюся. Але це моя думка, поправте її, якщо кому це цікаво. Дякую!

Ответов - 28, стр: 1 2 All

AVL: Три години протрималось ОКО, поки не зависло. Точніше сказати, то воно не зависло, а відключило ЖСМ (смс і дзвінки на нього не проходять). Зовнішним входом покласти чи зняти ОКО з охорони можна (внутрішный світлодіод загорається чи, відповідно, гасне), але девайс не шле СМС з тривогою, якщо я відкриваю капот чи багажник на охороні. Якщо я обезточую ОКО, а потім зном заживлюю, то є десь дві звилини, що можна дозвонитист на ОКО, а потім струм споживання ОКО падає до 18мА і він спить і не реагує на СМС і дзвінки. Оскільки я купив два пристрої, то приступаю до тестування другого. Написав листа на ПІДТРИМКУ, вона поки-що впевнено мовчить (пройшло три години робочого часу), я не вважаю себе "пупом Землі", але, за три години можна було б хоть щось дипломатично відповісти, на мою думку.

AVL: Продовжую експерименти вже з другим ОКО. І вже щось почало вимальовуватись. Другий девайс теж жваво пішов спати, я думаю, що то режим "НЕВИДИМИЙ" включається. І сталося це після тонової команди *7 (передача інформації на сервер). Але в режимі НЕВИДИМИЙ, ОКО має просинатися при постановці\знятті з хорони зовнішнім входом, а моє ОКО чомусь не просинається. Що робити? Хто знає?

Boby: AVL від чого живиться прилад (один та другий)? чи не просідае живлення, що приводить до вимкнення гсм-модуля? під час гпрс коннекту в імпульсі споживання до 1А. з вищеописаного скаладється враження, що або БП не тримае, або зовнішній акум голодний.


Boby: AVL пишет: Також насмішила процедура ВИКЛЮЧЕННЯ ПРИСТРОЮ. Цитую документацію : "Нажать кратковременно на кнопку и отключить питание". Це, значить, треба розібрати пів машини, щоб добратися до ОКО, відкрутити 4-ри саморізи і натиснути на кнопку. процедура вимкнення дещо аналогічна вимкненню мобільного телефона (перед тим як зняти його акум треба кнопкою вимкнути). так пише та застерігае виробник ГСМ-модлуя СИМ900 (СИМКОМ), на базі якого зроблено око-авто, посилаючись на можливість "зльоту" прошивки саме гсм-модуля. але в реальному житті завжди так не вийде робити, тому звичайно ж можна знімати автомобільний акум (наприклад для його зарядки) без попередього вимкнення кнопкою приладу. такі події є досить рідкі, до того ж у нас ще не траплялись випадки саме зльоту прошивки гсм-модуля.

Boby: AVL пишет: Зареєструвався на ВЕБ-сервісі ОКО, ввів серійник та пароль від мого девайсу і весь в нетерпінні став очікувати даних на сторінці. Їх небуло, а сторінка перевантажується дуже довго. Я мав справу з деякими іншими ВЕБ-сервісами, то там перемальовувалось значно швидше. Так-як даних не було, то сів читати мануал знов. там головне не забутись виставити необхідний період перегляду (ОТ и ДО) та натиснути кнопку витяжки данних. якщо в прилад око-авто з заводською прошивкою вставити звичайну (не контрактну) СІМ-ку киівстар, то достатньо зателефонувати на прилад та натиснути *7. прилад передасть на сервер разово дані по запиту. у вас який ІМЕІ приладу - глянемо. чи надходили від нього дані в базу. СІМ-ка якого оператора в приладі? те що у вас прилад (до того ж два як я зрозумів) випадае з гсм-мережі, то це може бути по декількам причинам: 1) із-за живлення приладу (просідае в моменти реестарції, передачі данніх на сервер, прийому смс ... тощо) 2) низький рівень прийому гсм-сигналу 3) поганий контакт сім-ки в холдері приладу 4) є десь непропай на платі око-авто

AVL: Boby пишет: 1) із-за живлення приладу (просідае в моменти реестарції, передачі данніх на сервер, прийому смс ... тощо) Обидва прилади я живлю від лабораторного блока живлення Б5-44А. Максимальний струм БЖ- більше ампера. Струм споживання ОКО при "розмові" - порядка 100ма. В "дежурному" режимі - порядка 30ма. В завислому стані, так як у мене зараз - 18ма. Виходячи з документації то струм споживання в режимі "НЕВИДИМИЙ" має бути порядка 7 ма, а у мене - 18, то майже в три рази більше.. Тестував я пристрій без карти памяті і з іншою (1Гб) картою памяті. Нічого не міняється, пристрій спить. Можу заживити від іншого БЖ, з струмом 3А, але думаю, що то нічого не поміняє... Хоча, зараз попробую. Boby пишет: 2) низький рівень прийому гсм-сигналу Рівень сигналу - 2 спалахи світлодіода. Та і після подачі живлення я ж ЗАВЖДИ без проблем дозвонююсь на ОКО, на протязі хвилини.Boby пишет: 3) поганий контакт сім-ки в холдері приладу У мене два прилади і поводять вони себе одинаково. І чому після подачі живлення контакт є, а за хвилину він пропадає?Boby пишет: 4) є десь непропай на платі око-авто Одинаковий непропай на двох платах? Це вже масовий брак. :) Можете сказати де пропаяти? Ще є таке спостереження, прилад серед ночі сам вийшов на звязок і передав дані на сервер, причому то були дані "по запиту", котрий я ще минулого дня відправив, тобто через, приблизно, 8 годин ОКО відповіло на запит? Що робити? Мені вже треба монтувати ОКО клієнтові. Я третій день йому байки розказую і, я так розумію, він скоро почне боятися цього пристрою, бо зрозумє, що щось у мене йде "НЕ ТАК".

AVL: Заживив ОКО від іншого лабораторного блока живляння ( 3-х амперного). Нічого не помінялось. ОКО звалюється в офффлайн. Заживив ОКО від автомобільного прикурювача, в автомобілі Хюндай Туксон (авто живе і доглянуте). Нічого не помінялось. ОКО звалюється в офффлайн. Тестував також з карточкою ЛАЙФ, без карти памяті, та з іншою картою памяті. Нічого не помінялось. ОКО звалюється в офффлайн.

AVL: Це якась повна попа. Девайс в офлайні, а на ВЕБ-сервісі я навіть не можу подивитись пару вчорашніх треків. У мене було по три записи від кожного ОКА. Зранку вони ще були, а зараз сторінка грузиться-грузиться і жодні дані не відображаються. Потихо складається враження, що виробники "забили" на ВЕБ-сервіс. Я правий?

Boby: AVL пишет: Заживив ОКО від іншого лабораторного блока живляння ( 3-х амперного). Нічого не помінялось. ОКО звалюється в офффлайн. Заживив ОКО від автомобільного прикурювача, в автомобілі Хюндай Туксон (авто живе і доглянуте). Нічого не помінялось. ОКО звалюється в офффлайн. Тестував також з карточкою ЛАЙФ, без карти памяті, та з іншою картою памяті. Нічого не помінялось. ОКО звалюється в офффлайн. прилади необхідно до нас з вашими сім-ками - будемо розбиратися, бо це щось новеньке, та ще й на двох приладах одночасно.

Boby: AVL пишет: Це якась повна попа. Девайс в офлайні, а на ВЕБ-сервісі я навіть не можу подивитись пару вчорашніх треків. У мене було по три записи від кожного ОКА. Зранку вони ще були, а зараз сторінка грузиться-грузиться і жодні дані не відображаються. Потихо складається враження, що виробники "забили" на ВЕБ-сервіс. Я правий? зайшов на веб-сервер http://77.120.122.83/login.php під логіном та паролем test test вибрав лише обект test_rollet, втановив період від 1 числа. нажав на кнопку "завантажити дані". дані зявилися (декілька десятків ). звичайно, що тормоза можуть бути. але як правило можна почекати.

FABOR: Дома я пол дня эксперементировал с блоком питания,ничего не получалось .Вышел на улицу к машине,положил на торпеду,подключил на прямую к АКБ,и за 30сек.все включилось,зарегестрировалось,работает. Теперь *7 и все работает!!!!!!!!

m_p_p: AVL пишет: Потихо складається враження, що виробники "забили" на ВЕБ-сервіс. Я правий? Нет не правы. Сервер имеет некоторые недостатки, не без этого. Но он постепенно дорабатывается и модернизируется. Делаем все, что в наших силах, за те деньги, что вы за него платите. Также внимательно почитайте пользовательское соглашение при регистрации. Судя по вашим претензиям, вы его не читали.

AVL: FABOR пишет: Дома я пол дня эксперементировал с блоком питания,ничего не получалось .Вышел на улицу к машине,положил на торпеду,подключил на прямую к АКБ,и за 30сек.все включилось,зарегестрировалось,работает. Теперь *7 и все работает!!!!!!!! Я підключав до прикурювача в машині. Ок. Йду пробувати напряму до аккумклятора. Але ж в реальних умовах я ж не буду дроти тягнути з аккума, а підключатимусь до існуючих проводів живлення, тих, що під руками, в місці монтажу, а вони ж через запобіжник ідуть і буде просадка на запобіжнику та інших контактних зєднаннях.

Boby: AVL повинно працювати і від прикурювача - я завжди так тестую модель, яка проходить тестування. єдине що у мене прикурювач вимикаеться коли ключ витягти з замка, тобто на постійній основі в прикурювач неможна, бо при витягненні ключа прилад без живлення буде.

AVL: Підключив напряму до аккумулятора. Система запрацювала.

Boby: AVL тобто проблеми були з просадкою блока живлення, як я з самого початку і припускав. Якщо тупо взяти нормальний блок живлення без всіляких режимів стабілізації по струму чи напруги (яким ви і користувалися), то теж буде працювати. У мене вдома наприклад звичайний імпульсний БП на 12В та 1.5А - ніколи не було подібних речей. А якщо взяти наприклад зарядку до мобільного, то таке явище спостерігав частенько.

AVL: Працює нормльно (я тестую тільки передачу координат на сервер) вже другий день. Дякую виробникам! Тепер залишилось мені доробити її так, щоб вона і від блока живлення нормально працювала. Це і для полегшення монтажу в машині пригодиться і для експериментів і для душі, ну, і виробникам допоможу трохи :)

AVL: Boby пишет: тобто проблеми були з просадкою блока живлення, як я з самого початку і припускав. Якщо тупо взяти нормальний блок живлення без всіляких режимів стабілізації по струму чи напруги (яким ви і користувалися), то теж буде працювати. У мене вдома наприклад звичайний імпульсний БП на 12В та 1.5А - ніколи не було подібних речей. А якщо взяти наприклад зарядку до мобільного, то таке явище спостерігав частенько. Так, Ви були праві. Але у мене два стабілізованих, професійних БП, а не зарядка від мобілника. А взяти роботу від прикурювача, теж ж не працювало воно. А прикурювач у мене чистенький, доглянутий, великого спаду напругина ньому не може бути. Я розумію, що то все в імпульсі йде. Попробувати електроліт ще в ОКО впаяти? Поближче до ЖСМ модулую? Зробити окремий стабілізатор для живлення ЖСМ модулю? Що порадите, окрім "нічого ТАМ не чіпати"?

Boby: AVL ваші професійні БП напевно не відпрацювують динаміку споживання струму, тобто не видають відразу ж короткочасний підвищений струм споживання, а поступово напротязі декількох мілісікунд, що напевно звязано з недосконалістью схеми захисту ,вимірювання та стабілізації. тобто вони витримують струм споживанняв 1А, але не віддають його моментально від декількох десятків міліампер, до 1 Ампера, а з деякою коротенькою затримкою, але для гсм - це дуже важливо. я повторно пишу, що ваші професійні БП НЕ ВЗМОЗі будуть запеспечити ігольчате споживання звичайних мобільних телефонів врежимі гпрс, тисячі яких прошли через ваші руки, у випадку відсутності аккумулятора. спробуйте вашими БП заживити звичайний мобільник БЕЗ акумулятора (замість нього) і ви побачите, що гпрс працювати не буде. також спробуйте взяти звичайний імпульсний чи навіть трансформаторний БП на 12В і на струм споживання 1А та підключити його до око-авто - ВСЕ БУДЕ ПРАЦЮВАТИ!!! щодо автомоблія, то я знову повторюю, що підключити його можна не обовязково до самісінького акума - я у себе в авто, наприклад, підеднував біля блоку штатних запобіжникоів до +12В після запобіжника, які постіно подаються на штатну магнітолу. а при тестуванні тестових моделей я ії підедную до прикурювача, який у мене працюе тільки з ввімкненим ключем в замку запалення. ПОРАДА -нічого не паяти, а просто підеданти, як це роблять усі користувачі. якщо у вас прилади око-авто не працюють на вашому авто чи з вашими найулюблінішими блоками живлення, то краще іх просто повернути. ще запитання, у вас була можливість коли-небудь спробувати на ваших професійних БП інші (не око) гсм-прилади (без внутрішнього акумулятора) в режимі гпрс ? вони працювали?

Boby: AVL пишет: Попробувати електроліт ще в ОКО впаяти? Поближче до ЖСМ модулую? там вже впаяний і звичайний електроліт С19, і низькоімпендансна ємність С18, і неполярна ємність С22 - нічого більше не треба паяти

AVL: Boby пишет: ще запитання, у вас була можливість коли-небудь спробувати на ваших професійних БП інші (не око) гсм-прилади (без внутрішнього акумулятора) в режимі гпрс ? вони працювали? ЖСМ телефони в режимі розмови - пробував. ЖПС трекери - ні.

Boby: AVL пишет: ЖСМ телефони в режимі розмови - пробував. ЖПС трекери - ні. ми ходимо по одному і тому ж колу вже раз двадцять. ви ж самі писали та говорили по телефону, що в режимі розмови у вас і на ваших БП працюе прилад око-авто в режимі голосового зеднання, а при гпрс випадае з мережі. тобто мене не цікавить чи пробували ви звичайні мобільні, які тисячами прошли через ваші руки, в режимі голосового зеднання, а мене цікавить саме чи пробували ви в режимі гпрс ваші мобільні без акумулятора (тобто тільки на вашому професійному БП)???

AVL: Ні, мобільні телефони, без аккума, в режимі ЖПРС я не пробував.

Boby: AVL тобто, виходить, що жоден з тисячі гсм-приладів (в даному випадку телефонів), що прошлим через ваші руки, не тестувався на предмет працездтності сервісу гпрс без внутрішнього акума на вашому професійному БП. і тут виходить, що перший же ваш досвід тестування гпрс на вашому БП ставить під сумнів працездатність приладів око-авто з подальшою пропозицією щодо іхньої модернізації? а що ви будете говорити іншим виробникам телефонів чи подібних гсм-пристроїв, якщо ви виявити, що на вашому БП вони теж не будуть працювати по сервісу гпрс?

AVL: Бог з ним, з БП. Мене більше розчарувало, що воно від прикурювача, в авто не працювало.

Boby: AVL пишет: Мене більше розчарувало, що воно від прикурювача, в авто не працювало. можете прислати іх до нас - я саме ці екземпляри спробую у себе на авто до прикурювача, може дійсно саме вони і не будуть працювати.

AVL: Boby пишет: можете прислати іх до нас - я саме ці екземпляри спробую у себе на авто до прикурювача, може дійсно саме вони і не будуть працювати. То вже завелика честь для них. І так масу часу на них потратив. Тестую один девай в своєму авто. Проблем не помітив. З понеділка поставлю його клієнтові.

FABOR: Подключай на прямой + от АКБ ,что выходит в салон (замок зажигания,вход предохранителей,диагностический разъем) через отдельный предохранитель.Прикуриватель,и другие цепи с автомобильными предохранителями НИКОГДА не используй,уменшается надежность сигнализации.



полная версия страницы