Форум » GSM автосигнализация OKO-AVTO » Що мені не зрозуміло, не подобається чи не влаштовує. » Ответить

Що мені не зрозуміло, не подобається чи не влаштовує.

AVL: Всім привіт! Купив я два девайси, бо маю клієнта на монтаж. Думав, зараз годинку -другу почитаю-потикаю і розберуся, але не все так просто :) По-перше, трохи побігав по місті і по знайомих поки знайшов картку памяті 128 мб, для запису треків. Купив новий номер ДІДЖУС, зняв ПІН, поповнив на 40 грн, зробив тестовий платний дзвінок і вставив картку в ОКО. Девайс в приміщенні, то ЖПС сигналу нема, а рівень ЖСМ - 2 блими. Подзвонив на ОКО, дав команду *8 і отримав СМС зі звітом. Зареєструвався на ВЕБ-сервісі ОКО, ввів серійник та пароль від мого девайсу і весь в нетерпінні став очікувати даних на сторінці. Їх небуло, а сторінка перевантажується дуже довго. Я мав справу з деякими іншими ВЕБ-сервісами, то там перемальовувалось значно швидше. Так-як даних не було, то сів читати мануал знов. Отож, документація, на російській мові, а - я українець і пристрій українського виробництва, то можна було б зробити доку на трьох мовах - укр, англ, рос, якщо орієнтуємося на всесвітній ринок збуту. Сторінки в документаціїї не пронумеровані і я потратив дві хвилини, щоб пронумерувати. Дрібниця на перший погляд, але коли починаєш розбиратися з чимось невідомим, то воно незручно. Почитав я доку і зрозумів що ЖПРС треба включити 123468. Відіслав відповідне СМС, але відповіді про звіт не прийшло. Виявляється ОКО було по-за мережею. Я зняв і знову подав живлення - ситуація не помінялася. ОКО ожило тільки після повного ресету через внутрішню кнопку. Внутрішня кнопка та світлодіод також заслуговують уваги, оскільки не різібравши корпусу ОКО - неможливо ні натиснути ні бачити, що відбувається. Чому в корпусі нема отворів для РЕСЕТУ та СВІТЛОДІОДА? Дрібниця, але неприємна. Отож, ресетнув я пристрій і почав знову розбиратися. Ще не вспів нічого запрограмувати, як пристрій знов втратив мережу. Таке відбувалося три рази. Четвертий раз рекордний - девайс працює вже порядка двох годин. Також в докуменації написано, що поміняти прошивку можна на ВЕБ-сервісі ( я хочу прошивку ТРЕКЕР), а як то зробити не пишуть, і на ВЕБ-сервісі я такого не знайшов :( ВЕБ сервіс також мені не зрозумілий, оскільки там "галочки" треба (чи не треба) ставити про оплату, також "галочку" можна поставити в іншій закладці, коло назви мого ОКА (а для чого воно там є - невідомо). Також, як виявилося, що для того, щоб побачити ОКО в онлайн недостатньо зайти на відповідну сторінку "ГОЛОВНА", а треба ще й вручну задати період. А який період, якщо це ВЖЕ і ВЖЕ я хочу бачити, без ніякого періоду. Поки-що налаштувати девайс для відображення даних на ГОЛОВНА мені не вдалося, до-речі. Але я буду старатися і надіюся на позитивний результат, бо я дзвонив в офіс ОКО і мені обіцяли допомогти. Можливо, і девайс мені попався бракований, то всяке буває, я не розраховую на ідеальні речі в житті, бо їх не існує. Також здивувало мене відсутність запобіжника на дроті живлення ОКО, ніби ж по ГОСТу він мав-би бути. Також насмішила процедура ВИКЛЮЧЕННЯ ПРИСТРОЮ. Цитую документацію : "Нажать кратковременно на кнопку и отключить питание". Це, значить, треба розібрати пів машини, щоб добратися до ОКО, відкрутити 4-ри саморізи і натиснути на кнопку. Сміх та сльози, одним словом. Перепрошую, якщо я когось образив чи невірно щось зрозумів. Я тільки починаю розбиратися з ОКО і, ймовірно, помиляюся. Але це моя думка, поправте її, якщо кому це цікаво. Дякую!

Ответов - 28, стр: 1 2 All



полная версия страницы